Via het keuzemenu bovenaan de website kunt u gemakkelijk kiezen voor jongens- of meisjeskleding. Daarna kunt u in het menu uw keuze verfijnen op collectie, soort, merk, kleur, maat, prijsgroep en/of korting. Ook kunt u kiezen om binnen een maatgroep te winkelen. U kunt kiezen uit babykleding (50 t/m 86), Mini (92 – 134), Teens (128 – 176). Tevens kunt u meerdere selecties tegelijk maken waardoor uw zoektocht makkelijker wordt naar leuke kleding voor uw kinderen.
HULP EN ONDERSTEUNING
Vragen kunt u stellen via de whatsapp knop bovenaan de website.
VERZENDING
Onze website wordt vanuit onze winkel in Kapelle bevoorraad. De winkel is op zondag en maandag gesloten. Op deze dagen worden dus ook geen bestellingen verzonden.
Als u de bestelling op een doordeweekse dag voor 22.00 uur online heeft besteld, wordt uw bestelling in principe binnen 2 tot 3 werkdagen bezorgd. Orders die zaterdag na 16:00 uur en zondag besteld en betaald zijn, worden op dinsdag verwerkt of zoveel eerder als mogelijk. Artikelen worden verzonden via PostNL als de betaling ontvangen is. Binnen Nederland worden alle bestellingen verstuurd voor een vast bedrag van € 3,95. Bestellingen binnen Nederland met een orderbedrag boven de € 50,- worden gratis naar u verstuurd en zijn altijd via TRACK&TRACE te volgen. *LET OP tijdens de uitverkoopperiode [kortingen vanaf 30%] kunnen leveringen i.v.m. de enorme drukte een aantal dagen langer duren.
EEN KEUZE GEMAAKT?
Het enige dat u hoeft te doen, is de juiste maat te kiezen en het artikel in uw shopping bag te leggen door middel van de ‘Bestel’ knop. Het artikel wordt dan automatisch in de Shopping Bag gelegd. Let er wel even op dat u het juiste aantal en de juiste maat aangeeft. Als u tijdens het winkelen wil weten welke artikelen zich in uw Shopping Bag bevinden, klikt u op ‘shopping bag’. Zodra uw bestelling compleet is, klikt u op ‘afrekenen’.
Wanneer u een nieuwe klant van BijLot&Max bent, geeft u eenmalig uw contactgegevens op via ‘Registreer’. De klantgegevens worden daarna opgeslagen in uw account. Wanneer u een bestaande klant bent, kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Daarna wordt u vanuit uw shopping bag doorgestuurd naar 1 pagina, hier kunt u uw gegevens controleren en een keuze maken voor de verzendmethode, betaalmethode en eventueel een actiecode of cadeaubon inwisselen. Vervolgens kiest u voor afrekenen en maakt u de order af en wordt uw bestelling bij BijLot&Max geplaatst. De artikelen uit uw bestelling zijn dan voor u gereserveerd en derhalve niet meer door andere klanten te bestellen. Het kan voorkomen dat er artikelen uit uw Shopping Bag verdwijnen deze zijn dan door een andere klant besteld en betaald en dus niet meer op voorraad. Dit wordt automatisch zo verwerkt om teleurstelling te voorkomen.
PRIJZEN
De prijzen op onze webwinkel zijn vaste prijzen inclusief btw. Hierover kan niet onderhandeld worden. De prijzen worden vermeld in euro en zijn exclusief verzendkosten van € 3,95 (Nederland) en € …… (België). Betaling geschiedt via de door u gekozen betaalmethode (Zie hiervoor Betaalmethodes).
VERZENDOPTIES
BijLot&Max zorgt voor een juiste levering van de bestelde artikelen. BijLot&Max behoudt zich het recht voor de koopovereenkomst te ontbinden als de klant zich niet aan de voorwaarden houdt.
AFHALEN POSTNL LOCATIE (alleen mogelijk in Nederland of België)
Ook is het mogelijk om uw bestelling af te halen bij eenPostNL-locatie bij u in de buurt. Deze optie kunt u aangeven bij de afronding van uw online-bestelling. (U kunt zelf kiezen bij welke PostNL-locatie u uw bestelling af wilt halen. Hiervoor zijn de verzendkosten € 3,95 (Nederland) of voor België € 4,00. ANDER LEVERADRES
U kunt er ook voor kiezen om het pakket op een ander adres te laten leveren. Dit adres kunt u dan toevoegen tijdens uw bestelling. We willen u vragen deze adressen goed te controleren, als hierin fouten worden gemaakt kan uw bestelling vertraging oplopen. LET OP!
Een ander afleveradres wordt eerder ingevoerd dan een keuze voor de verzendmethode. Daarom komt het wel eens voor dat een klant daarna nog kiest voor een PostNL-locatie. Als dit voorkomt dan wordt het pakket automatisch naar de PostNL-locatie gestuurd, doordat dit de laatste keuze is van een klant. Hiervan wordt de klant ook op de hoogte gebracht.
VRAGEN OF SUGGESTIES
Heeft u vragen of suggesties voor onze website of voor het afhandelen van de orders dan kunt u dit gerust mailen naar klantenservice@bijlotenmax.nl.